Wednesday, April 10, 2013

semakin menjadi-jadi plak

aku telah hentikan penggambilan so-called shape plus and eve fiber. nasihat kat orang di luar sana, though separate sangat nak kurus atau turunkan berat badan, hang jangan mudah terpengaruh dengan iklan-iklan yang memang bikin air liur meleleh.

tunggulah, ada masa aku upload keadaan diri aku setelah pengambilan jus tersedap berkenaan. sedap memangla sedap. depa kata tak perlu diet..tak perlu excersize. hurmm...tak da menda datang bergolek cek mek weiii...bak kata kawan aku setelah aku consume this product. "wow...beauty is itchy.." haha padan ler muka aku. percaya sangat....

setelah aku berhenti, berat badan hurmmm...tak nak menipu u alls, serious mendaki. ni yang kin risau sekarang ni. bukan aku nak burukkan product tersebut, tapi bila dah kena cam gini tak kah tipah rasa tertipu? malu duuuu....kuar umah. muka kemerah-merahan dan tangan berbintik-bintik, badan ala membengkak gitu. terpaksa ke klinik la makcik ni untuk dapatkan suntikan hentikan kegatalan. Dua kali gak jarum mencucuk kat montotku ini. huhu...lepas tu, taubat tak nak minum lagi. lalu aku adukan kat ejen-ejen berkenaan. 

banyaklah soalan yang aku kena jawab...cara minum, waktu minum dan jumlah botol air yang aku minum. fuhhh....depa kata aku banyak toksin kat badan thats y jadi lagu tu. well...cam mana plak orang yang berkilo-kilo penurunan dan lebih comey dari  aku tu? tak da toksin dalam badan ker?? haiyooo....

apapun...kini aku terpaksa menerima keadaan diri yang menjadi-jadi. Bukan salah depa...salah aku yang percaya sangat. kemaruk sangat nak kurus....tercair dengan ayat power iklan depa...lucky laki aku tak ikut sama meneguk jus sedap itu...kena bebel adalah....

beginilah nasib...

0 comments:

Post a Comment