Wednesday, April 10, 2013

i m on diet--->day 1

wakakaka...cam nak tergelak dengan title di atas. well..memang pun. this is my first day OK!! diet mean, bukan tak makan taw...tapi jaga pemakanan. boleh makan apa jer..tapi pastikan makanan tersebut berkhasiat untuk badan.

aku tak nak putus asa gara-gara kegagalan aku mencapai berat badan yang aku idamkan setelah menjadi mangsa iklan produk kurus-kurus ni ha. hari ni aku bangun awal siapkan sarapan untuk suami. paling penting dalam dieting ni, kena bersarapan. no skipping OK.

bersarap plak dengan mee tomyam chef...kelasss gitu. haha..tapi aku perah lemon sejibik la. orang kata lemon boleh membantu mengurangkan berat badan. so kasi balance sama tu mee maggie la. aku lom menimbang berat badan lagi ni. later update..tapi kali ni tak nak kasi tau berapa. cukuplah aku katakan bahawa berat badan telah naik semula dari yang sepatutnya. huhu...

0 comments:

Post a Comment