Sunday, September 11, 2011

Open House on 11 September

Hari ni aku lunch di rumah jiran yakni kak Ina. Well...kan aku telah diimport untuk menjadi tukang masak. apa lagi, aku pun mamam lah dengan bersemangat. Tapi aku segan plak nak gi menambah nasi. Ok la tu...boleh ker nak berdiet kalau gi rumah terbuka. nak-nak perut dah berdongdang sayang. Makan pun kena control macho beb!!! kalau di rumah sendiri, siaplah. Suami duduk di depan pun tak nampak..haha...

Sampai ke rumah, Mr.D tegur plak. "Kena jaga pemakanan tu...awak tak perasan ker diri awak tu gemuk?" oppsss..owh owhh....aku terdiam. Perasan memang perasan. Dah lama dah perasannya. Tapi aku rasa aku makan cam biasa jer. sepinggan nasi wajib penuh OK!! haha....well, makanlah selagi ada selera. Nanti kalau kenikmatan ini ditarik balik, kurus mengering la pula tekak tak nak menerima makanan. Lagi parahh...

apapun, pesanan penaja lagi....harus beringat-ingatlah ketika makan. Makan pun kena berpada-pada OK!!

0 comments:

Post a Comment