Saturday, September 10, 2011

Aku 3G

aku--->3G. terlintas di kepala otakku untuk mendefinisikan diri sendiri. Dari dulu aku memeranginya tapi tidak berjaya. Malah semakin menjadi-jadi...maka dengan ini tertubuhlah pula satu inisiatif untuk berkongsi kisah hidup orang-orang seperti aku. Dengan segan silunya aku sedaya upaya untuk menampilkan diri. Bukan untuk dipersendakan atau diketawakan...sebaliknya untuk  menjadi iktibar dan pedoman yang boleh dikongsikan bersama insan-insan yang ingin mengerti.

3G. aku. Gemuk.Gempal.Gebu....ya. itu adalah aku. aku ingin mengongsikan perasaan dan pengalaman memiliki tubuh yang berdaya 3G kepada semua dunia. Lihatlah dan dengarlah dunia.....keluhan dan suara hatiku serta orang-orang yang senasib denganku.

aku akan cuba untuk mengongsikan Diet harian aku, penjagaan pemakanan aku serta penjagaan kesihatan aku bersama dunia. Senang cerita, aku punya gaya hidup yang menyumbang kepada tumbesaran yang berjaya. ko orang nak gelak...gelaklah. Berdosakah aku memiliki tubuh 3G begini?? Apa salah aku sehingga aku diketawakan???

begitulah lebih kurang inti pati blog 3G yang aku wujudkan ini. selamat membaca kisahku. 
kisah benar seorang aku 3G.

0 comments:

Post a Comment