Saturday, September 17, 2011

Muffins Lover

Dulu aku selalu ngidam makan muffin buatan kenny rogers. tapi...rupa-rupanya orang yang terdekat dengan aku pun pakar dalam bab-bab roti-roti ataupun cake-cake termasuklah juga muffin. hurrmm..tetiba teringat kat muffin coklat dia. Suka sangat makan muffin dia yang fresh yang baru kuar dari oven. Minum dengan Milo panas...heaven. ishhh...teringatlah pula hasil karya mrd yang yummie..yummie....Lihatlah sentuhan tangan beliau... Kalah aku3G ok!! Well, dah  memang bidang dia. mestilah Aku3G angkat bendera putih... hee...




hurmm...nak gak promote MrD ni...sambil menyelam sambil minum air bak kata orang...."sesiapa yang nak buka kilang roti tu..atau bakery silalah contact MrsD k. Mana tau emak, bapa, makcik pakcik anda nak buka kilang roti tapi tak tau product apa yang nak dikeluarkan. Jangan malu...jangan segan....Bolehlah tanya kepada yang pakar dan yang arif, MrD. Beliau boleh menjadi consultant dan juga pembekal kepada bahan mentah anda."

Aku3G pemakan Muffin tegar.

0 comments:

Post a Comment