Tuesday, January 29, 2013

Cabaran SP+EF : Day 3

aku masih lagi mencari rentak diet ni ha...hari ketiga aku memikirkan apakah makanan yang sesuai buat diriku. Hari ni aku rajin sikit...bangun utk siapkan breakfast...kata depa, dalam berdiet nih, tak baik skip diet. so aku pun....masak ler bee hoon sup untuk seisi keluarga.


 sarapan

lunch

gambar lunch di atas, lauk pauk bukan i bantai seorang tau..ni untuk seisi keluarga. hehe...tapi rice aku dah kurangkan amaunnya...kalau diikutkan, memang nak tambah nasi lagi. nak nak makan sambal sardin masam manis...fuhhh..control beb!!

malam aku minum milo and makan biscuit cap pingpong 8 keping..laparrr duh...huhu...

Note:  imaginasi musuh paling ketat...kalah lawan imaginasi, memang
buka peti sejuk jer lah mencari makanan.

0 comments:

Post a Comment