Saturday, January 26, 2013

Cabaran SP+EF : Day 1

halloo...
hari ni aku dah terima parcel "project besar tau"..aku punya excited setelah melihat iklan berulang-ulang tentang keberjayaan turunnya berat badan menyebabkan aku bersungguh-sungguh gi bankin duit malam-malam kat seorang agent ni. Dengan harapan dapat product dengan cepat...tapi, cuti la pula hari khamis. Hari jumaat tak sampai....baru semalam, iaitu hari Sabtu pak posmen datang ketuk rumah menghantar barang yang ditunggu-tunggu.  Aku apa lagi, terus bancuh....coz dah tengahari pun. tak mau tunggu esok, kaw...hahha...but....let see what happen to my diet....

 Sate Kajang Tuan Haji Samuri....hubby beli 30 cucuk...aku makan 15 cucuk lah!!! actually aku dah amik lunch dah...sate ni aku makan dalam jam3pm cam gitu la...


 Malam tak nak makan lebih jam 7pm....my hubby belikan nasi kerabu lah!!! makannya jam 10pm sambil menonton cerita Aku Anak Sampah, tv3.


jam 1200 tengah malam, aku sudahi dengan meminum Eve Fiber....wowww....first day yang sangat mencabar buat diriku. meskipun iklan kata boleh makan tanpa diet...tapi aku nak gak berdiet supaya kesannya pantas...buttttt.....y always got excuses for me to mamammmmmLAH!!! =( petang nak gi jejalan taman buang peluh...last last jejalan tesco buang duit...badan still gemok poket plak mengurus..well, just beginning ok. (just to remind myself : baru first day, what....haha)

~~~berat bersih tuan punya badan : 95kg ~~~
 






0 comments:

Post a Comment