Wednesday, November 23, 2011

busy mind relax body

ya..begitulah bunyinya title entry kali ni. mrsd sangat sibuk kebelakangan ini. satu minggu ni tak menyempat ke fitness first. biasanya untuk bersauna jer. well, sekarang nak bersauna pun tak boleh. nak duduk diam dalam bilik yang hangat itu tatkala otak aku sibuk memikirkan tugasan tidak memberi sebarang effect ketenangan dalam hati dan fikiran mrsd. or..mungkin body rasa relax kot. cuma otak aku tak leh nak terima message yang aku sebenarnya berehat.

apapun, semenjak aku bersauna, kesan yang aku boleh rasakan ialah, sistem pencernaan aku berjalan dengan lancar. sebelum itu, aku boleh menyimpan stok busyuk sampai tiga ke empat hari. tapi after mensaunakan diri, bolehlah dalam sehari aku terus termenung di ruangan itu. haha...

oklah...rasanya aku kesuntukan badan untuk work-out atau memperhatikan diri sendiri beberapa bulan ini. hopefully when everything settle, aku boleh jalani kehidupan sebagai manusia biasa yang mempunyai rutin kehidupan yang teratur.

0 comments:

Post a Comment