Thursday, October 27, 2011

terabai

sorry uols...
blog yang ni cam terabai jer kan?? well..mrsd tak da masa nak update uols. bukan sengaja. apapun..pasal kendiri mrsd buat masa sekarang...perkembangan?? semakin berkembang dengan jayanya....hua hua hua...gelak dalam tangisan uols. memang badan ini semakin gedempol. so sad melihat potongan yang semakin tak kemas. bak kata seorang cousin aku3G, "cammana mahal or cantik pun pakaian yang dikenakan, kalau si gedempol pakai nampak cam tak smart langsung".  aku3G pun setuju. aku buat masa sekarang tak da masa nak gi adjust semula shape badan ni ha. sibuk dengan tugasan harian dan juga sibuk dengan anak. kata orang, ada anak lagi boleh menguruskan. aku tak pun.. hadoiii.. apapun...sabar jer lah dulu. yang penting so far, so good...so sihat. cuma mudah semput jer lah...aku3G dah lupa cam mana cara untuk berlari. kalau kena kejar anjing, naknya bergoyang seluruh alam kalau mrsd berlari kot...setakat ini aku3G cuma mampu jalan terkedek-kedek mode perlahan.

sibuk sangat sampai body terabai dan kelihatan serabai. sad kan??..huhu

0 comments:

Post a Comment